Samstag, 24. Mai 2008

Veckan som sprang i väg


Lördag kväll och jag funderar vart den senaste veckan försvann. Mandag: fullt upp med Ernährungsberatung für Babys i Pekip kursen, besökte Beate och handlade födelsedagspresenter at Frank som blev 40 i onsdags: Födelsedagsfirande med Franks familj. Torsdag: ledig dag här i Tyskland, ute pa langpromenad (3h), gräspollen flyger över allt och jag är allergisk - nyser och snörvlar. Fredag: Ny vardagsrum matta inhandlas vid IKEA, Emilia och jag hälsar pa hennes gudmor Mareke och det blir sen kväll - jag har daligt samvete, hur sent kan man vara borta med en liten baby om kvällen, a andra sidan sa kul. Lördag: Spargelessen vid Franks föräldrar - god mat men spänningar i luften eftersom min svärfar har rakat deleta en del av Franks systers bilder pa digikameran. Sen snabbt i väg för att hämta lite tarta och vid tre tiden kommer vara goda vänner Monika och Werner fran München och hälsar pa för första gangen sen Emilia är född. Ja och nu haller jag tummarna för att rätt lat skall vinna i Belgrad.

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

Hej på er!

Hittade din nya blogg, förhoppningsvis lättare att kommentera när man inte behöver logga in. Du får ta och gratulera din nyblivna 40-åring från oss. Ni har då haft ett späckat schema den sista veckan.